en efterrättsmorot

Aahhh, sitter hos mina föräldrar framför brasan med en kopp te. Hur mysigt som helst. Ute blåser det rejält, de säger på nyheterna att tågtrafiken står still och att det är strömavbrott lite här och var. Skönt att vara inne :)
Skulle ha gått ut ikväll med en god vän, men han ställde in. Trist, men sånt händer.

Så dagens middag blev en omelett med feta och avocado. Kryddade lite för dåligt, men annars var det gott! Åt en stor morot till efterrätt. Nu vill jag gå ner ett par kilo. Gick upp från 55 till 59 när jag kom hem till Sverige. Skyller på mina föräldrars välfyllda kylskåp (och frys och skafferi :p)

Lite synd att det snart är påsk, då blir det en massa mat som jag har svårt att motstå. Och förmodligen en drös med godis.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Mer info finns på bloggen.

MVH Yasmine

2011-04-09 @ 15:33:01
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0