22 november 2010

Oj, det här inlägget trodde jag att jag la ut imorse... kommer nu istället ;)

Imorse hade jag lite tid över innan det var dags att gå till jobbet, så jag passade på att plocka ner mina foton från väggarna. Vad tomt det blev! En stor vit vägg bara, och alla familjära ansikten låg i en hög på byrån. Det kändes jättekonstigt och det var ett stort steg i flyttpackningen. Jag pratade lite med min mamma igår innan jag gick och lade mig, och vi gjorde upp planer för helgen. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna... jag har ju längtat hem och det ska bli skönt att komma hem igen. Samtidigt blir det konstigt att bara åka härifrån för att aldrig komma tillbaka. Visst, jag kan ju åka hit igen som turist... men det blir ju inte samma sak. Och det känns helt overkligt att jag om bara några dagar kommer att landa på Arlanda, träffa mina föräldrar igen och installera mig hemma hos dem. Den vanliga svenska vardagen är så långt ifrån mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0