Spin Puls

Nu har jag för första gången testat "Spin Puls" - spinning med pulsmätare. Det var mycket roligare än vanlig spinning, som jag alltid har tyckt lite illa om. Nu kunde man se sin puls hela tiden, och man kunde även se hur alla andra låg till (utan att veta vem som hade vilken mätare). Tyvärr är jag fortfarande lite förkyld så jag tog det ganska lugnt. Jag låg på ca 60-65 % av maxpuls när de andra låg på 80-85 %. Men som jag har sagt förr: man ska inte träna när man är sjuk. Men lite lagom cykling tyckte jag att jag kunde unna mig, särskilt som jag inte känner mig sjuk. Inte trött, inte hängig, inget halsont eller nånting. Bara snorig och lite hostig.

Spin puls, du har fått en ny anhängare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0