Snorigt

Jag har gått och blivit förkyld... undrar om det var nåt jag plockade upp i Skottland, på planet eller här hemma. Inte för att det spelar nån roll, men då har jag nåt att fundera över i alla fall ;)

Det är så typiskt! Jag hade, bara dagen innan, sagt till min mamma hur bra det är att träna och äta hälsosamt för att man står emot så mycket förkylningar och så. Senaste gången jag var sjuk var för ett knappt år sedan, förra julen för att vara exakt. Blev förkyld under julafton... Trist!

Nu sitter jag här och snorar och har mig, och jag som ska på Skansens julmarknad. Feber, huvudvärk och slemproduktion... Inte de roligaste förutsättningarna för en mysig första advent. Känner ingen smak när jag äter heller, så jag kan ju nästan skippa lussebullen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0