Raggsockor och fleecebyxor

Vaknade imorse fem minuter innan klockan skulle ringa. Snacka om att kroppen är inställd på att gå upp en viss tid! Eftersom jag inte är nån snoozemänniska gick jag upp då. Som vanligt är det kallt i mitt rum vid den tiden, jag tror att timern till elementen är inställd på 6 eller 7... så det gäller att kasta sig ur sängen och leta upp raggsockor och fleecebyxor. Sen är man man fit for fight och kan lalla ut i köket och fixa frukost. Idag blev det havregrynsgröt med keso och hasselnötter, plus lite pastaskruvar som blev över när jag fixat matlådan.

Det verkar ganska lugnt på jobbet. Hoppas att det håller i sig. Vore skönt med en lugn och stilla sista arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0