Ledig dag!

Åh vad skönt, idag är jag ledig. Sov till 7 (brukar gå upp 5), har just ätit en god frukost bestående av havregrynsgröt med banan och två hårdmackor med keso. Yummie!

Nu dags att ta tag i livet. Ska försöka vara duktig och söka jobb idag. Har faktiskt knåpat ihop ett CV som ser riktigt snyggt ut. Bara det jpobbiga kvar, att skriva ansökningsbreven... Jag tyckker att det är svårt att sälja in mig själv på rätt sätt. Men som sagt, det blir dagens prövning.

Jag borde även springa en liten sväng, eller åtminstone köra nåt enklare träningspass här hemma. Det skulle i så fall innebära situps, arhävningar, biceps och triceps med gummiband, samt benböj och utfall.

Först, en kopp te och en snabb koll på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0