Höst och nya träningskläder

Jag beställde nya träningskläder på Sweatshop förra veckan, och nu har jag änrligen fått hem allt. Det var tre kortärmade tröjor, två långärmade tröjor och en träningsBH. Tyvärr var jag inte helt nöjd med BH:n, så den har jag returnerat. Jag tycker alltid att det är så svårt med just träningsBH. Den måste sitta bekvämt, och INTE skava i armhålan. Jag tycker att de flesta gör det... kanske för att jag har så små bröst att tyget inte sträcks ut tillräckligt för att hålla det borta ur armhålan. Haha, hoppas inte!

Jag ska visa er bilder på mina inköp så fort jag fotat. Förhoppningsvis redan ikväll.

Jag kommer att behöva köpa ett par nya tröningsbyxor också snart. De jag har nu har jag haft så länge att de inte längre är snyggt svarta utan de har antagit en skum nyans av grått. Jag gillar byxorna jättemycket, så det blir lite tråkigt att skiljas från dem. Men det är ju roligt att köpa nytt också!! Eventuellt ska jag lyxa till min shopping med en snygg och funktionell löparjacka. Synd bara att det ska vara så dyrt! Den här jackan från Löplabbet står högt på önskelistan, och även denna från Stadium.

Det kan vara svårt att veta vilken jacka man bör köpa, och då kan man alltid vända sig till internet. Älskar att kunna googla upp en massa onödiga saker. Till exempel hittade jag ett test av jackorSmartson.



Det har blivit höst, måste få dela med mig av den här vackra bilden jag tog under en promenad i veckan:




Kommentarer
Postat av: Fia

SV: Nää, inte alls med tanke på att det är en välplanerad måltid med sallad och sånt.



Du får kika in igen för att se vad det blev för maträtter. Själv är jag grymt nyfiken på vad det blir. Leveransen kommer på söndag!

2010-11-05 @ 17:30:00
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0