Hej mitt vinterland



Imorse gick jag på promenad i kylan. -14 grader! Men jag hade långkalsonger och undertröja, och så hittade jag syrrans avlagda fleecebyxor som jag drog på mig. Inte särskilt snyggt, men varmt och skönt! Och så köpte mamma yllestrumpor åt mig igår som jag invigde nu. Frös inte om fötterna ett dugg. Rekommenderar Woolpowers strumpor om det nu tänker vara så här kallt ett tag. Utöver detta drog jag på mig en fleecetröja, yllebuff, vindtät varm mössa, varma vantar och en dunjacka. Det var lite kallt om ansiktet såklart, men annars frös jag inte alls. Så det var en härlig promenad i vintersverige. Nu sitter jag hemma med en kopp julte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0