Gymmet - here I come again!

Minusgrader! Usch! Jag går ju till jobbet varje dag, och tycker inte om när det är minusgrader. Efter 50 minuters promenad domnar rumpan och låren, och näsan och kinderna får en vacker rödrosa nyans. Har köpt mig en kopp te för att få upp värmen inifrån.


Gym igen!
Idag efter jobbet är det dags för gymmet igen, har inte varit där sen förra måndagen. (Gah!) Så idag blir det antingen 30 min crosstrainer eller 45 min cykel. Beror lite på vad jag känner för när jag är där och såklart vilka maskiner som är lediga. Blir även lite benböj och diverse gympaövningar, och såklart lite styrka i de få maskiner som finns. Och så stretching. Jag älskar att stretcha. Känns så skönt att få sträcka ut alla muskler, särskilt efter en dag med stillasittande arbete framför datorn. Och jag längtar sååå mycket efter att få gå på F&S igen. Det finns ju tyvärr inte här där jag bor, så när jag kommer till Sverige igen kommer jag att gå på så mycket gympa att jag nästan stupar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0