God morgon allihop!

Har just avslutat min goda frukost bestående av en rågsmörgås med lax och en tallrik grekisk yoghurt med havregryn och krossade nötter. Yumyum! :)

Sitter nu i min säng med en kopp te - det godaste: Kusmi Spicy Chocolate


Igår kväll hade jag en något tragisk fredagkväll. Inga planer alls. Så det var jag, en kopp te och Nalle Puhs äventyr på laptopen. Gick sen och la mig runt halv tio, ungefär samtidigt som mina flatmates gjorde sig klara att gå ut. Tror ni att de försökte vara lite tysta? Nej, precis... Inte särskilt tysta när de kom hem vid 2 inatt heller... Gaahhh... jag blir så trött! Kanske borde börja dammsuga lägenheten och diska och slamra riktigt mycket. Hehe, kanske inte :p




Avsnittet då det blåser väldigt mycket i Sjumilaskogen

Kommentarer
Postat av: Dolly

Jag älskar Kusmi Tea, och kanske ännu mer deras fina burkar :) Den här sorten har jag ännu inte testat, men det får jag kanske göra!

2010-11-08 @ 17:33:57
URL: http://doloresdolittle.blogspot.com/
Postat av: Tiigerlilja

Gör det, du blir inte besviken! :)

2010-11-08 @ 17:56:34
URL: http://tiigerliljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0