Årets första julmarknad

Äntligen helg igen! Jag tycker att dagarna flyger fram. Nyss var det måndag och hela arbetsveckan låg framför mig, men nu är den plötsligt slut. Men jag klagar inte! Nu har jag bara två arbetsdagar kvar här i Skottland, sen är jag ledig på onsdag (då jag måste städa för att få min deposition tillbaka) och så åker jag tidigt torsdag morgon.

Så idag ska jag in till Glasgow för att träffa ett par kompisar och så ska jag kolla in en julmarknad som redan har startat. Tidigt, jag vet... jag tjuvstartar lite! :)


Bild från förra årets julmarknad

Kommentarer
Postat av: Sara

vad gör du då? :D

2010-11-20 @ 12:44:18
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Tiigerlilja

Menar du när jag kommer till Sverige? Då ska jag ta det lugnt och fira jul, och oroa mig för framtiden senare ;)

2010-11-20 @ 12:55:30
Postat av: Miriam

Åh vad mysigt med julmarknad! Man ska ta med sig vännerna och när det blir tillräckligt kallt och mörkt ute smyger man in på ett café för lite julfika :)



Men visst är vuxna dåliga på önskelistor, speciellt män. Frågade min bror vad han behövde/ville ha och fick svaret "kalsonger". Kul liksom.

2010-11-20 @ 17:07:54
URL: http://annamiriamfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0