Alla klädeserbjudanden från de största butikerna


En ny, helt underbar sida som samlar en massa olika butikers erbjudanden på skor, varma jackor, byxor, söta toppar, snygga träningskläder, underkläder... Allt!

För mig som gillar träning och träningskläder blev det här en underbar förmiddag. Jag surfar runt på Sales City och kollar alla erbjudanden hos sportbutikerna och drömmer mig bort. Det är så mycket jag vill ha!

Även snygga skor och kläder får mig att börja fantisera om hur snygg jag skulle vara om jag hade pengar och kunde köpa en ny outfit. Med den här sidan kanske jag kan lyckas få ihop nån snygg kombo utan att ruinera mig :)

Den här jackan från Peak Performance skulle jag vilja ha:


Eller den här, också från Peak Performance:


-------------------------------------------------

SalesCity.nu är en ledande sajt på nätet med de senaste klädeskampanjerna för både killar och tjejer i Sverige.

Du hittar en komplett lista från de största märkes och klädesbutikerna i Sverige på en och samma plats.

Här på Salescity.nu uppdaterar vi klädeskampanjer dagligen.
Produktinformation hos salescity.nu kan variera. För att få aktuell och fullständig information hänvisar vi direkt till webbshopparna eller närmsta butik för förstahandsinformation.



Kommentarer
Postat av: lisa

skiiit grym sida :D:D

2010-11-24 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0