18 november 2010

Det blev ingen träning för mig idag, kände mig osäker imorse på om min ledsna hals är ett sjukdomstecken eller inte. Så jag packade inga träningskläder. Hade säkert kunnat träna, jag känner mig frisk, men jag tycker det är dumt att chansa. Några extra träningsfria dagar kan väl knappast göra nån skada.

Det regnade såklart när jag gick hem. Så jag kurade ihop mig under en varm pläd med en kopp te. Earl Grey. Yummie! Tog en morot också eftersom jag var lite hungrig och jag inte får mat än på ett tag. Ska iväg till en kollega strax och laga lite tonfiskröra med ris. Han har varit och tränat (vi skulle ha gått tillsammans), så det är därför middagen blir lite sen. Jag ska försöka ta lite bilder på maten, men jag kan inte lova nåt för hans lägenhet är så mörk att bilderna kanske blir alltför dålig. Men jag ska göra vad jag kan!

Det här teet står på min önskelista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0