Dagens träning

Idag har jag varit på jympa, ett medelpass. Det är så härligt! lite jobbigt är det med kylan ute eftersom man måste ha så mycket kläder på sig till och från jympan. När det är -15 grader går i alla fall inte jag ut utan långkalsonger. Men vet ni? Den här lokalen har bastu. Så efter ett jympapass går man ner i omklädningsrummet, duschar och sen in en stund i bastun. Riktigt skönt!!

Tanken var att jag skulle gå på skivstång ikväll också, men jag känner mig inte helt fri från förkylningen. Kände under jympapasset att jag inte var på 100% konditionsmässigt, och jag känner lite svag huvudvärk. Så trots att det tar emot jättemycket att låta bli träningen - eftersom det är så roligt - är det nog lika bra att ta det lugnt. För, som jag sagt förr, jag vill inte gärna dra på mig en hjärtmuskelinflammation.

En vinterpromenad på 40 minuter blev det nyss i alla fall. Kunde inte hålla mig helt träningsfri i afton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0